ARTVİN

Artvin Fen Lisesi 17. Mezunlarını Verdi

Artvin Fen Lisesi’nde 17’nci mezuniyet töreni düzenlendi. Törende 73 öğrenci mezuniyet heyecanı yaşarken öğrenciler diplomalarını alarak kep attı

Abone Ol

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, kişiye özel hazırlanan maniler eşliğinde öğrenciler tek tek sahneye davet edildi. Diplomalarını alan öğrenciler daha sonra mezuniyet coşkusunu kep atarak yaşadı.

Program kapsamında 12’nci sınıf öğrencileri, 11’inci sınıf öğrencilerine bayram ve flama devir teslim töreni gerçekleştirdi.

Mezunlar adına konuşan 12/B sınıfı öğrencisi Rümeysa Zehra Özer, 2022 yılında büyük bir heyecanla başladıkları Artvin Fen Lisesi yolculuğunun bugün sona erdiğini belirterek okulda bir aile ortamı oluşturduklarını söyledi.

Özer konuşmasında, öğretmenlerinin sadece ders anlatan kişiler olmadığını, süreç boyunca öğrencilere rehberlik ettiklerini ifade ederek, “Gerçek hayatın zorluklarıyla karşılaşacağımız yarınlara uzanırken çok güçlü, kendinden emin adımlarımız olacak. Çünkü arkamızdan bakıp bizimle gurur duyacak ve hep desteğini hissettirecek olan ailelerimiz ve öğretmenlerimiz var bizim. Bize akademik bilgileri verirken, bizi yarınları söz sahibi olacağımız bilinciyle yetiştiren, yorulup bırakmak istediğimizde elimizden tutan, bizi cesaretlendiren sevgili ailelerimiz ve öğretmenlerimiz. Her gün beraber omuz omuza yol aldığımız sevgili dostlarım. Biz buradaki görevimizi tamamladık, şimdi bayrağı devredip gitme vakti. Acısıyla, tatlısıyla, iyisiyle kötüsüyle 4 yılı geride bırakırken, mutluluklar, hüzünler, kırgınlıklar, sevinçler ve hatta korkular bunların hepsini güzel lise anıları olarak bırakıp gidiyoruz. Ben Artvin Fen Lisesi'ndeki 4 yılımın her gününü güzel hatırlayacağım. Sevgili arkadaşlarım, yolumuz açık olsun” dedi.

Okul Müdürü Erdoğan Öztürk ise mezuniyet töreninde yaptığı konuşmada, bugüne kadar Artvin Fen Lisesi’nden 1122 öğrencinin mezun olduğunu, bu yıl ise 73 öğrencinin daha mezunlar arasına katıldığını belirtti.

Öztürk, öğrencilerin sadece bir okuldan mezun olmadığını, hayatlarının yeni bir dönemine adım attığını vurgulayarak, “Bugün sadece bir okuldan mezun olmuyorsunuz aynı zamanda hayatınızın yeni bir dönemine adım atıyorsunuz. Burada geçirdiğiniz yıllar da bilimsel düşünmeyi, araştırmayı, sorgulamayı öğrendiniz. Başarılarınızın arkasında azminiz, kararlılığınız, disiplinli ve yılmadan çalışmanız bulunmaktadır. Unutmayınız ki bilgi ancak insanlığa fayda sağladığı zaman gerçek değerini bulur. Sizlerden beklentimiz, sahip olduğunuz bilgi ve birikimi ülkemizin gelişimi, insanlığın ilerlemesi ve daha güzel bir dünyanın inşası için kullanmanızdır. Bu başarı yolculuğunda sizleri her zaman destekleyen değerli ailelerinize teşekkür ediyorum. Çocuklarının geleceği için büyük fedakarlıklar gösteren bireylerimizin emekleri her türlü takdirin üzerindedir. Kıymetli öğretmen arkadaşlarım, sizler öğrencilerimizin akademik, sosyal, kültürel yönden gelişimine, topluma faydalı bireyler yetişmeleri için çok mücadele ettiniz. Teneffüslerinizi, dinlenme saatlerinizi, yaz tatilinizi öğrencilerimizin daha nitelikli eğitim görmeleri için harcadınız. Öğrencilerimizin yetişmesindeki bu özveri, gayretleriniz için hepinizi tebrik ediyor, teşekkür ediyorum. Her konuda danıştığımızda bize yol ve yön gösteren Milli Eğitim Müdürlüğümüze, sinerjimizle bizlere desteklerini esirgemeyen Okul Aile birliği Başkanı ve Yönetim Kurulu üyelerine şahsınızda şükranlarımı sunuyorum. Sevgili mezunlarımız, hayatınız boyunca karşılaşacağınız zorluklar karşısında asla ve asla cesaretinizi kaybetmeyin” ifadelerine yer verdi.

Öğrencilere başarı yolunda tavsiyelerde bulunan Öztürk, bilimin ışığını, aklın rehberliğini ve vicdanın sesini yol gösterici kabul etmeleri gerektiğini söyledi.

Tören, öğrencilerin mezuniyet sevinci ve kep atma anlarıyla sona erdi.