İl Sağlık Müdürü Dr. Yunuz Arslan başkanlığında, İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıya; Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Ahmet Uzundurukan, Destek Hizmetleri Başkanı Recep Yılmaz, başhekimler, hastane müdürleri, eczacılar ve faturalandırma birim sorumluları katıldı.
Toplantıda; sağlık tesislerinin genel işleyişi, sunulan sağlık hizmetlerinin niteliğinin artırılmasına yönelik çalışmalar, eczane hizmetleri, ilaç ve tıbbi sarf süreçleri, faturalandırma işlemleri ile idari süreçler kapsamlı şekilde değerlendirildi. Ayrıca sağlık tesislerinin mevcut ihtiyaçları ele alınarak çözüm önerileri üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu ve kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik istişareler gerçekleştirildi.
Vatandaşlara daha kaliteli, etkin ve sürdürülebilir sağlık hizmeti sunulması amacıyla düzenlenen değerlendirme ve koordinasyon toplantılarının belirli periyotlarla sürdürüleceği ifade edildi.
İl Sağlık Müdürlüğü
Sağlık Tesisleri Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Artvin'de sunulan sağlık hizmetlerinin mevcut durumunun değerlendirilmesi, sağlık tesislerinde yürütülen sağlık ve idari süreçlerin ele alınması amacıyla, İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda Sağlık Tesisleri Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi
Bunlar da ilginizi çekebilir